Recomandatii


1) Cu càt e mai joasà calitatea combustibilului - mai mică e doza necesară (paradoxal, dar e adevarat)!

Trecerea de la AI-95 la AI-92 este destul de posibilà, deoarece forma 'purà' a AI- 95 practic nu se ìntàlneste , dar cel mai des este obţinutà din benzină cu o cifră octanică mai mică prin adăugarea unor octano-corectori. Cu catalizatorul MPG, folosind AI-92 motorul se "simte" mai bine decât folosind AI-95.
Experimente privind trecerea de la AI-92 la AI-80 nu sànt de dorit, deoarece la AI-80 este mai rapidà rata de ardere.
Carburantii peste tot sànt diferiti, deaceia doza optimă pentru o economie maximà ar trebui să fie aleasà sinestàtàtor.

În timpul lunilor de vară (t> +20 C), ar trebui să se ţină cont de volatilitatea fracţiunilor dizolvate ale MPG, astfel încât să se evite pierderea de "calitate" nu ar trebui ca combustibilul ìncàrcat cu MPG sà se pàstreze ìn rezervor o perioadà indelungatà. Cheltuiti combustibilul pregàtit ìn 3 - 4 zile. 

 
Un lucru important – sà tinem minte că un rezultat rapid este doar la "adaosurile chimice", de tipul octano-corectorilor, modificatorilor de combustibil, etc, care au furnizat 'o imagine proastà' aditivilor de combustibil, pentru că v-ar putea "cadona" unele probleme de motor.

Reducerea consumului de combustibil, în cazul nostru, este din cauza creşterii eficienţei motorului (nu prin schimbarea compoziţiei combustibilului), dar a utilizarii corecte a energiei termice de la aprinderea completa a amestecului de combustibil cu aer. 
Invelisului catalitic  nu permite căldurii (energiei) ca inutil să "treacà" în metal, dar o transmite pistonului.Şi acest lucru trebuie înţeles!

Compania FFI recomandà sà trageti concluzii cu privire la eficacitatea produsului numai prin arderea a 2 - 3 rezervoare de combustibil (rezervorul de 40-50 litri) sau, după 1.000 km. Dupà 10-15 ore de lucru a motorului aratà economii de 7-14% (date oficiale cu privire la eurocombustibil).
În practică, în special la autoturismele şi combustibilii 'nostri' rezultatul e de circa 25-30%!




2) Trebuie sà cunoasteti volumul rezervorului de combustibil şi consumul de combustibil.
Automobilul trebuie să fie intr-o stare tehnicà bunà, bugiile, firele, filtrele sà fie în stare de lucru.
Prima alimentare cu MPG se face un rezervor plin şi numai asa. În caz contrar, và puteti ìncurca ìn concentratii si apoi ìntruna va trebui să fie corectate.

Caracteristicile la care doza ar trebui să fie modificatà
şi caracteristicile la care putem spune cu încredere - "Asta e doza mea":
a) Vom începe cu o concentraţie putin mai mare.
b) Aparatul începe să preia puterea într-un termen de aproximativ 70 de km la 500 km, în funcţie de calitatea combustibilului şi de kilometraj.
c) După asta poate apărea o perioadà de"moliciune ", şi un consum de combustibil, chiar excesiv, decàt a fost înainte, sau atunci când puterea sporeste, dar nu si economia.
În acest caz, este necesar să se reducă putin din concentratie.

Ati ales o dozare corectà, dacà: iuteala nu este în scădere, dar nici în creştere, masina consuma mai puţin combustibil, ţeava de eşapament s-a curàtit, motorul lucreazà lin, iar pe timp rece porneste încrezut şi rapid, la încălzire nu mai este un miros caracteristic de gaze de eşapament.



   
3) Biocatalizatorii MPG và poate ajuta la identificarea unor "neglijenţe" ìn sistemul de combustibil şi a motorului:

- Masina isi pierde puterea. - Lipsa de presiune a combustibilului. MPG au tendinţa de a curăţa sistemul de combustibil, iar depunerile şi rugina din rezervorul de combustibil pot duce la infundarea pompei de combustibil si a filtrului. Curăţaţi sau înlocuiţi filtrele;
- Creşterea consumului de ulei. - MPG a curàtit depunerile de carbon de pe inele, care deja au facut 'elipsă' în cilindru. Reparati motorul.

"Practic, dacă cuiva nu-i pasa de maşina lui la timp cuvenit, va simti pierderile financiare ale unei reparatii premature."

Important !!! Pentru a menţine stratul catalitic este necesar de utilizat produsul 
în doze mici, dar stabil.
În cazul în care nu veti mai folosi produsul, ìnvelisul catalitic incet se va distruge, şi efectul benefic va dispàrea.
Prin urmare, la majoritatea
primul rezultat se înregistreazà doar dupà parcurgerea a 70 - 500 km.!
Dar, în orice caz - pentru a crea "magicul" ìnvelis catalitic e nevoie de timp!

Reamintim! Produsul nu poate sà nu lucreze!!!


Sfaturi practice:

Ce-i de facut, dacă nu există rezultate vizibile.

- Verificati in ce stare sànt bugiile..
- Dacă este necesar, se spală injectoarele (după 30 -. 40 mii obligatoriu), înlocuiţi filtrul de aer, de combustibil si de ulei.
- Pentru a avea un efect economic, maşina trebuie să fie în stare tehnicà bună.

În tubul de umplere a rezervorului este o supapà (sau plasă).

- Prin urmare, capsula MPG-CAPS, nu ajunge în rezervorul de combustibil.
Puteţi verifica cu uşurinţă acest lucru prin introducerea unui furtun de cauciuc subţire în gâtul rezervorului până când se opreşte.
- În cazul în care supapa sau plasa este prezentà, trebuie de dizolvat mai întâi MPG-CAPS într-o sticlà cu combustibil. Concentratul pregatit se toarnà înainte de realimentare, sau MPG-CAPS se fàràmiteazà màrunt şi se toarnă în rezervor şi apoi umple rezervorul.


Dozare incorectă (supradozaj).

În diferite ţări, compoziţia şi calitatea combustibilului este întotdeauna diferità.
- Dacă maşina nu are rezultate efective, sau se màreste consumul de combustibil - se reduce utilizarea de MPG-CAPS la 25 - 50%, pentru a verifica rezultatele.
- În cazul în care rezervorul este de 40 de litri şi este plin, apoi folosind 10 - 15 litri de combustibil, se poate umple din nou până la un rezervor plin fara MPG-CAPS.
- În cazul în care nu există rezultate vizibile - nu utilizati produsul  1 - 2 rezervoare de combustibil.
Apoi, utilizati produsul la o doză mai mică.

În camera de ardere este un strat gros de funingine.

- Pentru a se 'asterne' ìnvelisul catalitic în camera de ardere este nevoie de timp, adică trebuie să parcurgà cel puţin 500 - 1000 km, (10-15 ore de lucru) si apoi analizati rezultatele.
- Acest timp depinde de prezenţa şi grosimea stratului depunerilor de carbon, care nu poate fi curàtit imediat.
Continuaţi să folosiţi MPG pànà la curàtirea totalà.

Reglaţi supapele.

- La diagnosticarea motorului să se acorde atenţie la supape.
Faptul că MPG-CAPS elimină depunerile de carbon de pe supape, respectiv, creşte decalajul şi consumul de combustibil poate creşte, în cazul în supapele sànt reglabile - trebuie de efectuat aceasta.
- Depunerile de funingine se curàtà neuniform, iar diferenţa poate fluctua. Prin urmare, pànà la curàtirea totalà poate fi un consum màrit de carburanti.
Cu atàt mai mult, dacà masina se exploateazà in regim urban.

Verificaţi compresia.

Dacă este semnificativ mai micà decât norma, atunci, din cauza pierderii excesive de căldură şi de compresie - masina poate fi mai puternicà si dinamicà, dar economiile nu vor fi.



 
Schimbati statia de alimentare.

- Dacă simţiţi că s-a schimbat puterea si dinamica maşinii sau combustibilul este de o calitate foarte slabă.

In rezervorul de combustibil este apa.

- În cazul în care la fundul rezervorului este apà, catalizatorul poate să cadă în 'capcana', pentru ca MPG-CAPS este practic insolubil în apă.
Soluţia este de a eliminaapa, sau sà se dizolvă MPG-CAPS înainte de a se adăuga ìn rezervor.
- Atunci când nu există nici o posibilitate de a pre-dizolva capsula, fàràmitati-o màrunt pe o foaie de hârtie. Apoi se toarnă în gâtul rezervorului, dupà care umple-ti rezervorul.
- Dacà dupà aceasta maşina a devenit mai dinamicà , atunci e posibil, ca în rezervor sa fie apă şi ar trebui eliminatà.

Măsurare incorectă a consumului de combustibil.

- Conducătorii auto nu au întotdeauna o idee exactă a consumului de combustibil la masina lui.
- Prin urmare, reducerea consumului nu este percepută ca un fapt.
Dacă maşina ta a devenit mai puternicà, mai dinamicà, lucreazà mai linistit si mai lin, iar pornind din loc apàsati mai putin pedala de acceleraţie, apoi MPG-CAPS lucreazà.
- Puteţi vedea acest lucru ìn verificare inversà – mergeti 2-3 rezervoare de combustibil fàrà MPG-CAPS, şi consumul de carburanti va fi din nou aceeaşi, adicà mai mare ( a fost testat nu pe o singurà maşină)

 
Avertisment: Nu và bazati pe distanţa de computerul de bord!
Este cel mai bine este de a face o înregistrare a distanţei parcurse - pe vitezometru, şi cantitatea de combustibil cheltuità. Calculele acestea sànt cele mai bune. (folosind un calculator, creion şi hârtie).
 
Un stil agresiv de conducere.

- Dacă ati càpàtat o crestere a puterii şi s-a îmbunătăţit dinamica de accelerare, dar nu este o reducere semnificativă a consumului de combustibil, atunci acest lucru se datorează probabil unui stil agresiv de conducere si a blocajelor de trafic intens.
- Sau se curàta camera de ardere şi economii veti avea mai tarziu.
Se poate verifica, parcurgànd  pe autostradà 100-300 km.
Rezultatul va apărea imediat.

 Utilizarea de MPG la frig extrem.

De obicei, şoferii nu iau în considerare încălzirea auto, anvelope de iarna, alunecare, zăpadă, etc
În regim urban, economiile medii de iarnă sànt de 10-15%, iar pornirea la rece sau pornirea automobilului de 5-7 pe zi poate fi de 5-10%.

P. S.  Atunci când MPG este utilizat în modul corespunzător, intervalul dintre schimbul de ulei creste la 30 de mii km, iar durata de viaţă a motorului de 2-3 ori, usureazà foarte mult pornirea în timpul iernii şi reduce timpul de ìncàlzire a motorului.